čtvrtek 12. července 2012

MURAD kosmetika


Čau ženy,

dneska bych se s vámi ráda podělila o zkušenosti s kosmetikou MURAD. O téhle kosmetice jsem v minulosti spíš jenom četla, takže jsem se rozhodla, že je načase ji v rámci boje proti akné vyzkoušet. S přibývajícími léty jsem se naučila jednu věc: nekupovat žádnou kosmetiku bez zkoušení. Zlaté pravidlo, které vám ušetří spoustu peněz - většinou zbytečně vyhozených... Takže jsem se rozhodla pátrat (nevím, jak je to s touhle kosmetikou v Česku) a objevila oficiální stránku v italštine (www.murad.it). Hezky jsem si to všechno prostudovala a zjistila, že ceny jsou zhuba srovnatelné nebo o něco málo vyšší než ve VB.


A teď zpátky k mému pravidlu...nekupovat plné velikosti bez předchozího zkoušení! Rozhodla jsem se proto kontaktovat zákaznické centrum s otázkou, zda je možné nějakým způsobem získat vzorečky na vyzkoušení. K mému velkému překvapení  mě obratem kontaktovali s žádostí o moji adresu a druhý den na to mi u baráku zvoní kurýr! No co říct, zůstala jsem jako Kelišová s otevřenou hubou:-) V krabici jsem kromě katalogů našla následující produkty:


Samozřejmě jsem se ihned dala poctivě do testování a tady je můj závěr:

MURAD - BLEMISH CONTROL: Clarifying Cleanser

Základní info:

- Obsah testovacího balení: 60 ml
Obsah klasického balení: 200 ml
Cena: okolo 1150 Kč
Má odstraňovat make-up, mrtvé buňky, přebytečný maz apod.
Gelová konzistence
- Obsahuje kyselinu salicylovou, která se hojně používá k boji s akné
- Krásně voní


Závěr:

Nemám ráda čističe, které mají gelovou konzistenci, protože je potřeba hodně vody a hodně času na oplachování obličeje. V případě, že oplachování odfláknete hrozí jako u všech jiných gelových čističů pocit stažené a suché kůže. Zároveň je potřeba obličej před nanesením gelu důkladně navlhčit, jinak se nevytvoří pěna a budete mít pocit, že si obličej drhnete na sucho a hlavně to nemá požadovaný efekt.

Čistič vás zaručeně zbaví make-upu a přebytečného mazu. Avšak co se mrtvých buněk týče, tak nefunguje. Spíš bych řekla, že ještě víc zdůrazní suchá místa, takže za tímto účelem je dobré použít klasický scrub. Poměr cena/kvalita je dle mého názoru nevyvážený. Neříkám, že je tento výrobek špatný, pouze mi nesedí ta konzistence, ale za tu cenu to nestojí.


MURAD - BLEMISH CONTROL: Clarifying Mask

Základní info:

- Obsah testovacího balení: 30 ml
- Obsah klasického balení: 75 ml
- Cena: okolo 1200 Kč
- Maska na bázi přírodních jílů, přírodních extraktů a vitamínů
- Zklidňuje, osvěžuje a čistí pokožku
- Obsahuje zinek, kaolín, kyselinu salicylovou a jíl


Závěr: 

Klasická maska, kterou aplikujete na vyčištěnou pokožku. Po deseti minutách působení zaschne. Po umytí je pokožka nádherně heboučká a vyčištěná. Odstraní veškerý maz a připraví pokožku na další krok: nanesení krému. Osobně jsem s touto maskou velmi spokojená. Jediná nevýhoda je vysoká cena.




MURAD - BLEMISH CONTROL: Oil-Control Mattifier SPF 15

Základní info:

- Obsah testovacího balení: 9,5 ml
- Obsah klasického balení: 50 ml
- Cena: okolo 1200 Kč
- Matující krém s SPF 15
- Měl by zmatnit pokožku na 8 hodin a prodlužovat hydrataci     pokožky
- Měl by předcházet tvorbě kožního mazu


Závěr:

Tak tady je nejhorší podat nějaké objektivní hodnocení. Oproti všem ostatním vzorečkům byla velikost toho balení opravdu mini, proto moc dlouho nevydržel, takže nemůžu posoudit, zda dělá všechno, tak jak slibuje výrobce. Navíc v 50 stupních na sluníčku vám matná a nemastná pleť vydrží ani ne hodinu od umytí:-( Nicméně oceňuji SPF 15. Krém má bílou a hutnou konzistenci, takže se nerozmazává zrovna nejlíp. Nicméně se vstřebává velmi dobře. Má klasickou lékárenskou vůni a stejně jako u všech výrobků je velkou nevýhodou cena.


MURAD - VITALIC: T-Zone Poor Refining Gel

Základní info:

- Obsah testovacího balení: 3,7 ml
- Obsah klasického balení: 50 ml
- Cena: okolo 1650 Kč
- Revitalizuje kůži
- Měl by čistit póry a pomáhat k odstraňování nedokonalostí pleti
- Používá se na T-zónu
- Gelová konzistence


Závěr:

Tak z téhle věcičky jsem byla po vyzkoušení nadšená asi úplně nejvíc a jako na potvoru jí bylo nejmíň. Nicméně stačí opravdu mikroskopické množství na celou t-zónu, takže i po třech týdnech v balení stále něco je. Krásně vyhlazuje pokožku a co se pórů týká, tak se zdá, že funguje. K odstraňování nedokonalostí se vyjádřit nemůžu, protože bych mohla objektivně posoudit po delší době používání, což s 3,7 ml produktu opravdu nehrozí. K ceně se snad ani vyjadřovat nebudu...ikdyž kdybych ty peníze navíc měla, tak bych o koupi uvažovala.

0 komentářů:

Okomentovat

Translate

Štítky

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.