čtvrtek 5. dubna 2012

Urban Decay: NAKED vs. NAKED 2


Čau ženy,


dneska se chci zaměřit na jedny z nejoblíbenějších výrobků vůbec, a to na paletky očních stínů od Urban Decay NAKED a NAKED 2. Myslím, že spousta z vás už o nich někdy slyšela, přestože nejsou v České republice k dostání  ani v Sephoře, která má na tuto značku exkluzivitu v celé Evropě (pokud se něco změnilo, tak mi dejte vědět:-)


Urban Decay je americká značka s patnáctiletou tradicí, která své výrobky netestuje na zvířatech, za což má u mě velké plus. UD je, jak jsem již zmiňovala, celosvětově oblíbená značka a její sláva se na Youtube šíří rychlostí blesku, takže neunikla ani mé pozornosti a zhruba před rokem jsem si koupila svoji první UD-paletku a tou byla právě NAKED.


S touto paletkou se taky zrodila moje "láska" k Urban Decay, takže sem následně koupila Mariposa Palette, Book Of Shadow IV a posledně taky NAKED 2, protože když máte "jedničku" budete chtít tutově i "dvojku":-) Ale teď už k jádru věci...


Co mají tyto dvě krásky společného? Jsou úžasné...a to myslím smrtelně vážně. V každé dvanáct suprových neutrálních odstínů, které sednou každému typu pleti a každé barvě očí, takže ji využije úplně každý. Najdete v nich jak odstíny matné, tak odstíny třpytivé a můžete s nimi vykouzlit dle nálady jak denní jemný "look", tak i dramatický večerní "look". Obecně se stíny od Urban Decay vyznačují výbornou kvalitou a vysokou pigmentací. Navíc na očním víčku vydrží s přehledem celý den i bez použití "primeru", tedy podkladové báze.


Urban Decay NAKED


První vlaštovka z rodinky NAKED se na trhu už nějaký ten pátek pohybuje a za dobu své existence si po celém světě našla miliony fanoušků. Jak sem se již zmiňovala, obsahuje dvanáct neutrálních odstínů od jemňounkého šampaň-odstínu až po třpitivý šedý odstín. Maji jemnou sametovou texturu a jemné rovnoměrné rozložení pigmentu, což v praxi znamená, že se s nimi velmi dobře pracuje a dají se krásně rozmazat do ztracena. A navíc, směs ingrediencí těchto stínů - Pigment Infusion System™- je patentovaná, proto stíny na víčku vydrží celý a třpytky během dne neopadávají dolů z oka.


Paletka obsahuje tři matné stíny (SIN, NAKED a BUCK) a devět třpytivých odstínů (SIN, SIDECAR, HALF BAKED, SMOG, DARKHOUSE, TOASTED, HUSTLE, CREEP a GUNMETAL). Přestože já osobně preferuji spíše odstíny matné, tak musím říct, že "třpyťáky" od UD nemají chybu a používám je velmi často. Co se týká obsahu a velikosti jednotlivých stínů, tak každý z nich má obsah 1,3 g. Pokud byste si chtěli koupit jednotlivé stíny, které mají obsah 1,5 g, zaplatíte 18 dolarů za jeden, takže i nepřítel matematiky a logiky pozná, že investice do téhle paletky je jednoznačně vyplatí. Cena paletky v Americe je 50 dolarů, v Evropě pak 43,90 eur. Cenu na Ebay radši ani nezmiňuju, protože mě vytáčí, jak se na tom chtějí někteří lidé napakovat.


PALETTE NAKED 


U jedničky je samozřejmostí malé zrcátko, štětec "Good Karma Shadow" a cestovní verze podkladové báze pro oko "Eyeshadow Primer Potion":

  • Štětec "Good Karma Shadow" na oční stíny je syntetický a dostatečně tuhý pro přesnou a precizní aplikaci, takže můžete jednotlivé barvičky libovolně stínovat a míchat je.
  • "Eyeshadow Primer Potion" je nejvyhledávanější podkladovou bází na světě a to z prostého důvodu. Stíny se díky němu nehnou z místa po celý den. Ne, že by to bylo zrovna u stínu UD potřeba, ale u ostatních stínů jej oceníte.


Urban Decay NAKED 2

Příchod NAKED 2 na trh byl určitě jednou z nejočekávanějších událostí sezóny, což mohu za svoji osobu potvrdit. Na trhu je pár měsíců a stejně jako její předchůdkyně vyvolala naprostou mánii. Jenom když si vzpomenu na ty nervy co jsem prožívala než se ke mě dostala...:-) Nicméně po několika peripetiích je doma a já jsem naprosto nadšená....což sem čekala:-)


Takže dvojka obsahuje taktéž 12 neutrálních odstínů, z nichž pět je zcela nových. Obě paletky mají společný jeden odstín a to odstín HALF BUSTED. Dvojka obsahuje pouze dva matné odstíny (FOXY a TEASE) a zbytek jsou klacické UD-třpyťáky (HALF BAKED, CHOPPER, SNAKEBITE, SUSPECT, RISTOL, VERVE, YDK, BUSTED, BLACKOUT). Gramáž jednotlivých stínů je stejná jako u jedničky, takže se nebudu opakovat. Cena v USA 50 dolarů, v Evropě 43,90 eur.


PALETTE NAKED  2


NAKED 2 je na rozdíl od jedničky, která má hnědé sametové balení se zlatým nápisem, kovová v hnědošedé barvě s čokoládově-hnědým nápisem a má mnohem větší zrcátko. Navíc obsahuje cestovní verzi lesku na rty "Lip Junkie Lipgloss" v odstínu NAKED a štěteček 2 v1. Na jednom konci je "Good Karma Shadow" jako u jedničky a na druhém "Good Karma Crease Brush":

  • "Lip Junkie Lipgloss" je lesk na rty v tzv. "nude" barvě, která bude stejně jako stíny slušet každému. Voní mi jako Tic Tac bonbóny a po nanesení na rty má suprově chladivý efekt. Bohužel, na rozdíl od stínů vám na puse rozhodně celý den nevydrží. Stačí se napít nebo najíst anebo oblíznout a je fuč.
  • "Good Karma Shadow"/"Good Karma Crease Brush" aneb 2 v 1 štetec hodnotím velmi kladně.  Na jednom je konci klasický štěteček jako u jedničky (je ovšem o malilinko menší než ten, který je u jedničky, což vůbec nevadí) a na druhém tzv. "crease brush", který je  ideální pro stínování, míchání a rozmazávání barviček. Na cesty značka ideál:-)





                 
           

V případě, že se vám nechce investovat do obou paletek a váháte, zda si pořídit jedničku nebo dvojku, tak bych vám doporučila spíš jedničku. Odstíny jsou malilinko hezčí než u dvojky a s odstupem času můžu s klidem říct, že častěji šahám právě po jedničce, kde je víc matných stínů.


7 komentářů:

Kami řekl(a)...

mám obě a obě miluju, kdyby jich vyšlo dalších deset tak je mám všechny :D:D:D
miluju jejich máslovou konzistenci :)

Women's Affairs Only řekl(a)...

To: Kami
Jsi můj člověk:-)

Unknown řekl(a)...

No a já zrovna přemýšlím nad dvojkou :D I když je to sakra těžká volba... Jinak o Maripose toho na českých blozích moc není, sama jsem objevila asi dva články, tak jsem třetí pro jistotu napsala sama :D Kdybys chtěla mrknout, je u mě na blogu.

Anonymní řekl(a)...

Díky za skvělou recenzi!!! Chtěla bych se zeptat, odkud jsi stíny objednávala. Říkám si, že bych do nich šla taky, ale bojím se, abych si opravdu objednala ty pravé a né nějaký fake:-) Díky moc. Bára

Women's Affairs Only řekl(a)...

To Bára: Ahoj Báro. Já ty obě paletky kupovala v italské Sephoře. Originály určo seženes na beautybay.com anebo lookfantastic.co.uk (nejsem si jistá správností druhých stránek). Hezký den

Women's Affairs Only řekl(a)...

To Mi-isha MK: Recenze je ruper:-)

Adéla řekl(a)...

Už dlouhou dobu přemýšlím nad tím, jestli koupit Naked nebo Naked 2.. U Naked mi přijde, že je v ní více tmavších stínů, a ty já mam raději než nějaké světlé a neutrální. U Naked 2 mě ale zase láká ten černý stín a preferuji studenější odstíny, které jsou právě v Naked 2. Jinak mám velmi světlou pleť, hnědé vlasy a tmavě hnědé oči ale nevím, jestli to bude má nějaký vliv na vybrání paletky :D pořád se prostě nemůžu rozhodnout.. :-/

Okomentovat

Translate

Štítky

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.